TO NIJE MOJ SVET – BY:SVETLANA POLLAK

 

   

ZVEZDA ANDJELA BY IRIS DE VRIES

Južni Sloveni – Јужни Словени –

Južni Slovani – Южна славяни

South Slavs – Slaves du Sud -Süd-Slawen -Eslavos del Sur – 南方斯拉夫人 – 南スラブ – Eslavos del Sur – Zuid-Slaven – Sllavët e Jugut – Dél-szláv – Νότια Σλάβοι – Slavi del Sud – दक्षिण Slavs – Slavii de Sud – Güney Slavlar – Eslavos do Sul – Południowa Słowian

 
 

 

 
  
Djordje Prudnikoff

GLAVNI I ODGOVORNI UREDNICI

 
 
=================================
 
 
 
  
 

 
 
 

TO NIJE MOJ SVET

 

Ne poznajem ja vi{e ove qude

I ne sadim ja to |ule preseloga

Hleba,

Ne pr`im ja tu ba{tu ko pustiwu

Gde je pesak suv i vreo kao kamen

Upekao na vrisku kud se vowave

stope

Razlivaju pod rastopqenim zracima

Pospanoga Sunca.

Nije zbog mene ova ravnica i zemqa ta

Pusta,

Nisam ja potomak raspomamqenog

Gneva,

Ne otimam ja iz de~ijih usta,

Niti je moja zemqa kurva

Koja sa sotonom zagrqena peva.

Ne razapiwem ja na liticu greha

Taj hropac u~mao, isprebijan do

Smrti,

Ne ~uvaju moji dedovi i oci pehar

nabreko od krvi,

Niti su im spomenici osvetom

Zastrti.

Ne pla~em ja {to mi spomen arlau~e

Kao granata iz mozga kre}e,

Ni {to se pe~e ko `rtveno jare

Detiwstvo moje dece,

Pla~em jer vidim malo preostale

Sre}e,

I pla{im se da jadna poklekne,

pogine,

Pa da od we vi{e ni{ta ne ostane

 

 

 

Svetlana Polak (1967) – was born and educated in Belgrade.

 

As a freelance artist, she lives nad works on relation San Francisco-

Belgrade.

 

Some of her works are awarded and published in many varius, publications

and anthologies.

 

She is a member of several associations of writers and Culture committee of Belgrade.

 

So far she publishet:

 

– PROFESSION- WOMEN OF THIEF (scenario, 2002.)

– CONFIGURATION RANDAN (scenario, 2003.)

– LOOK UP IN THE AIR (poetry book, 2007.)

– VOLUNTARY HELL (novel, 2008.)

– I AM USING HIM ONLY FOR SEX (novel, 2009.,

second edition, 2010.)

– WITH BROKEN NECKS, WE RAISE OUR HEADS

(poetry book, of patriotic poems, 2010.)

– RALLY WITH FAMILY DESTINY (novel, 2010.)

 

Co-author has publishet:

 

EMOTIONAL DETOXICATION IN SEVEN DAYS, 2008.

MEN, WHAT DO YOU THINK ABAUT…., 2009.

 

Heer new novel AMENHEMENt’S MINUT is abaut to be publishet

here in Serbian as well as in English language in USA.

 
 
 

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° 

 

"Help! They’ve Kidnapped Me! Lady Di" by Slobodan R. Mitric‏

 http://www.willehalm.nl/ladydi.htm  

 

UPOMOĆ! KIDNAPOVALI SU ME! LEDI DAJANA

http://www.boekenroute.nl/gasten/gtn1Boek.aspx?BoekID=22899

 

 

REAKCIE IZ AKADEMSKOGI LITERARNOG SVETA

  

GDE JE PRINCEZA DAJANA?

Sa puno razloga bi se moglo reći da je Slobodan Radojev Mitrić vešt pisac kriminalističkih romana. U njegovom romanu Upomoć! Kidnapovali su me! Ledi Dajana nema ni jedne suvišne rečenice, ni jednog nepotrebnog opisa. Istina, roman se, pre svega, usresredjuje na dijalog koji je primeran svakoj situaciji. Kada treba da je lirski – on je takav, kada treba da je satiričan – on je takav. Kada treba da je uputan, da obavesti čitaoca – on je takav. Dijalog je gotovo scenski , a radnja vešto vođena do kraja koji nije u standardnom happy end-u krimi priča. Kraj, rasplet je iznenadjujući , a donekle i intrigantan: Gde je princeza Dajana , je li ona zaista mrtva , šta je sa njenim ljubavnikom al Fajadom? Dakle, nije ovaj kratak, brzi roman sasvim obična krimi priča : u njemu je prisutna, na fin način izrečena , i kritika nekih tajnih službi koje su, očito je to, upletene u najmračnije akcije podzemlja. Ako iko to poznaje, onda je to autor eve uspele krimi priče.

Prof. Dr. Rade Bozović

 

 

From: Dusan Tesic
Sent: Mon, April 5, 2010 10:57:45 AM
Subject: Veličanstveno!

Dragi Slobodane,
Zar nisam dobro predvideo putanju Vaše Ladi Dy – doživljenost svetskog bestselera!
Sa radošću sam pročitao Vašu poruku o izdanju Knjige u Velikoj Britaniji. To je prirodan put, a izdanja će nastaviti da se nižu u svim zemljama sveta. Ja sam siguran da će knjiga doživeti najveći tiraž kakav ni jedan autor sveta do sada nije doživeo.
Vama će to pričinjavati vrhunsko zadovoljstvo, a čast treba da pripadne srpskoj naciji zbog posedovanja tako snažnih i snažnim duhom prožetim ličnostima. Tako bi trebalo da bude.
Ja se nadam da će se ovde naći institucije koje će se pobrinuti, da se čast za napisanu knjigu pripiše i srpskoj naciji. Jer, Vi ste jedina ličnost koja će naciju dostojno predstaviti svetu, što se Srbiji nije dogodilo od vremena posle od Ive Andrića
Meni lično čini čast što sam bio među prvim Srbima koji je knjigu dobio lično na poklon, na čemu Vam se sa radošću zahvaljujem, ostajući pred svim ovim zadivljen.
Iskreno Vaš
Dušan Tešić Lužanski
www.luzanski.com

 


  

 

About juznisloveni

Auteur
This entry was posted in POEZIA = POJEZIJA = POEZIE. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

